reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Kubuš

Tomáš Kubuš

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  439
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Milujem cestovanie, cudzie krajiny, streetfood, jedlá, čaj, Turecko, Blízky či Stredný východ, Indiu, JV Áziu, Taliansko, Sicíliu, fotografovanie, písanie...no jednoducho CESTOVANIE!!! Mal som sen precestovať celý svet, zdvihnúť sa a ísť, zastaviť sa na miestach po ktorých túžim a nadýchnuť sa ich atmosféry a tak som si povedal, že nebudem len snívať, ale budem žiť svoje sny...Nájdete ma na mieste, kde sa venujeme nielen skvelému jedlu, ale kam píšem aj svoje postrehy a cestovateľské články:www.streetfoodhunters.com Autor cestopisu "Tisíc a jeden čaj. Príbehy z Hodvábnej cesty" - https://www.streetfoodhunters.com/tisic-a-jeden-caj-pribehy-z-hodvabnej-cesty/ Zoznam autorových rubrík:  MaďarskoStredná Ázia - Hodvábna cestaGrécko s batohom 2007Káhira - Istanbul 2008Čarovná Perzia 2008Central Asia, Iran 2009Južný Kaukaz 2010-2016Turecko, Irak 2010TureckoSeverná Európa - PobaltieMarokoMonakoTalianskoBlízky Východ - Stredný VýchodSicíliaFrancúzskoAnglicko - ŠkótskoBeneluxBlízkovýchodné dobrodružstvoŠpanielsko - PortugalskoGréckoUkrajinaRusko - BieloruskoIrakNemecko - RakúskoMaltaTuniskoČechy a MoravaCyprusIndia, Nepál, BhutánJuhovýchodná ÁziaArábiaBalkánEgyptMadagaskar 2015Transsibírska magistrála 2016

reklama

Anglicko - Škótsko

Škótsko 2016 (foto)

Tomáš Kubuš

Škótsko 2016 (foto)

Veľká Británia je spleťou viacerých svetov. Škótsko mi spomedzi nich najviac prirástlo k srdcu. Krásna, drsná krajina plná histórie, prírody a meniaceho sa počasia. Malebné puby, Vysočina a hmla ukrývajúca hrady...

  • 6. júl 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Londýn...alebo čo sa mi páčilo

Tomáš Kubuš

Londýn...alebo čo sa mi páčilo

Londýn bol pre mňa dlho len obrovským mestom s množstvom nádherných pamiatok. Bol snom, ktorý som si chcel splniť. Sen sa premenil v skutočnosť v septembri 2005 kedy som sa konečne poprechádzal po miestach známych len z obrázkov. Odvtedy vždy pri prezeraní fotiek myslím na to kedy sa tam opäť vrátim :) A ja sa vrátim!

  • 8. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 258x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu